wtorek, 24 stycznia 2017

Polski Disney- Zamek Moszna.

         Zamek w Mosznej to najpiękniejsze miejsce jakie udało mi się odwiedzić w moim całym, jak dotąd krótkim życiu. Wiele za mną, wiele przede mną, ale wiem, że wrócę tam nieraz :) 


            Przedstawiam Wam XVII wieczny pałac, położony w miejscowości Moszna w województwie Opolskim. Jest to miejsce piękne i bajeczne, można tam nie tylko przenocować, ale również będą przejazdem gdzieś nieopodal wstąpić i pozwiedzać. Ja miałam to szczęście że spędziłam w tym pałacu noc, rano zjadłam przepyszne śniadanie w formie bufetu, a później genialny obiad w restauracji na dole. Sos pieczarkowy był najlepszym jaki kiedykolwiek dane mi było spróbować.  
Plac otaczający Pałac, jest ogromny! Można spędzić wiele godzin spacerując alejkami, zwiedzając mini ZOO położone obok, oraz jeżdżąc konno. Jednak mi najbardziej spodobała się opcja rozłożenia koca i podziwiania Zamku z każdej strony.
         Jest to bardzo popularne miejsce wśród Państwa Młodych, którzy urządzają tam swoje sesje ślubne- sceneria magiczna, pogoda piękna. Czego chcieć więcej? 
            Myślę, że to idealne miejsce na spędzenie romantycznego weekendu :)

 
Gdy znudzi nam się leniuchowanie na zewnątrz, możemy wrócić do środka i zwiedzać z przewodnikiem oraz całą grupą wierze zamkowe, oraz sale i biblioteki. 


Zamek udostępnia na swoim placu leżaki, z których możemy korzystać całą dobę, oraz podziwiać z nich sprzyjające widoki :)


Po więcej informacji zapraszam na oficjalną stronę zamku: Zamek Moszna




                A może Wy również tam byliście i możecie podzielić się ze mną swoimi wrażeniami? :)
albo dopiero się wybieracie? :) 

9 komentarzy:

  1. Widziałam już wcześniej zdjęcia tego zamku i za każdym razem mnie zachwyca. Ps. W wolnej chwili zapraszam do mnie skandynawskagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poświecić czas i przybyć tam, nie zważając na kilometry pobyć tam nawet chwilę :)

      Usuń
  2. Mieszkam parę km od Mosznej latem często do parku jezdzimy ;) a za przewodnika polecam Wam Piotra K. człowiek z pasją

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Zazdroszczę Ci tego nolegu w pałacu! Musiało być magicznie :D mam nadzieję, że nie jest nawiedzony? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawiedzony? ależ skąd :D
      ma za to bardzo wygodne łóżka, polecam :D

      Usuń
  4. Cudowny! Muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zamek! Musimy się wybrać z córą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń